Som du kanske redan vet, jag är oslagbar. Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder - L W

Imorgon får jag inte glömma bort att ringa vaktmästaren på Akelius, det verkar som att ventilationen hos mig helt har brakat ihop. Fläkten låter otroligt mycket (i vanliga fall är den ju helt tyst) och samma sak gäller i tvättstugan. Försökte nyss starta torkskåpet, men blev nästan döv på köpet. Den tjuter och skriker, så kläderna får snällt torka av sig själva. 
 
Fastän jag stängt båda dörrarna in till sovrummet hörs det in ändå, jag kommer bli knäpp när det är dags att sova. Jag vill ha det helsvart och heltyst, bara Novas små andetag går bra.
 
På tal om det är det inte länge kvar nu tills jag får pussa på henne igen! Min älskade lilla flicka, som mamma saknar dig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0