Rör mina händer, du måste förstå. Jag orkar inte förklara försök och se det ändå - L W

Idag har varit en bra dag, den har gått riktigt fort. Vi spelade ju boule i 2-3 timmar och sen blev det en långlunch med kollegorna. Det var faktiskt mycket roligare än jag trodde att spela, men då är jag ju en tävlingsmänniska också. Dock blev det lite tokigt då en av oss fick åka in skadad på akuten, visste inte att det var en sån farlig "sport". =)
 
Imorse sa Nova att hon absolut ville att Poppa skulle hämta från dagis, så jag ringde och bjöd in oss på middag. Nova älskar verkligen att vara där! När vi skulle få skjuts hem blev hon överlycklig över att det snöar, hon la sig ner och ålade runt på en gång. I bilen påväg hem sjöng hon "det snöar, hurra. Det snöar, hurra. Det är snö på min mössa, hurra". Gullungen min!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0