Nej jag vill inte få in den där världen, den är så tom och tyst och tvär - L W

Nu är vi hemma igen efter en heldag ute. Vi åkte ner till stan i förmiddags och såg när Amanda hade dansuppvisning, och sen åkte vi med Jossan hem till Poppa och åt pizza till middag. Amanda följde med hem och ska spendera natten här, supermysigt! Ikväll kommer även Carro hit, så jag får pussas med alla mina favorittjejer.
 
Igår kom Carro hit och åt middag med oss innan det var dags för fredagsmyset. Vi såg på film och Nova åt lite gotta. När hon somnat satt jag och Carro i flera timmar och bara pratade. Sjukt skönt att få prata ut ordentligt, spy galla över folk och skratta riktigt mycket. Vi hann verkligen med att prata om allt, nu har jag nog ingenting kvar som hon inte vet. Skönt!
 
Lite bilder från igår och idag;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0