Jag kan ha förlorat min heder, jag kan ha förlorat allt - L W

Jag har verkligen inte haft någon blogglust dom senaste dagarna, så det har varit lite tomt här. Ska försöka hitta orken igen, så jag slipper tvinga mig själv att uppdatera när det gått tillräckligt lång tid.

Både söndag och igårkväll spenderades med bästa Carro, skönt att vi hittat tillbaka till varandra igen. Det spelar ingen roll att vi ibland knappt ses eller pratar, hon står mig lika nära iallafall. Det är en underbar tjej det där!

Annars har jag fullt upp med jobb och att försöka hinna med att träna. Ska försöka jobba in lite mer flextid i veckan så jag kan vara ledig lite med Nova nästa vecka. Ligger 11 timmar plus just nu, det är skönt.

Ps, jag hatar att bilderna blir alldeles för stora när jag använder bloggappen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0