Jag har låtit dig förstöra mig, jag har stampat i din takt. Men nu möter jag alla ord som jag har sagt - L W

Jag skrev ett långt inlägg precis. Ett inlägg om alla tankar, alla känslor som ligger och gror inom mig. Men med fingret på publiceraknappen ångrade jag mig och raderade allt. Jag vill inte att ni ska läsa, jag vill inte att ni ska se allt inom mig. Inte just nu. Men en dag, då ska allt få komma ut. 
 
 
Nu är tvätten upphängd, och jag är färdigduschad för ikväll. Har tränat och ätit nåt som skulle föreställa en middag. Jag saknar Nova ikväll, hela jag gör ont. Men bara 2 dagar kvar tills jag får rå om min stortjej ett par timmar. Som jag längtar!!! 
 
Jag tänkte göra absolut ingenting nu fram tills det är dags att sova, det känns som en sån kväll. Inga måste, inget sällskap utan bara lugn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0