Jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns - L W

Det blev en heldag ute idag, jag som tänkt vara hemma och städa osv. Råkade visst somna en snabbis på soffan nu efter middagen, jag är helt slut. Det märks att det kanske blivit lite för lite sömn i helgen.
 
Idag har jag varit iväg och köpt en ny barnvagn åt Lillan. En jättefin, tror att den kommer bli perfekt. Egentligen är hon kanske lite för stor, hon åker nästan aldrig längre. Men jag behöver en bra i vinter när vi ska gå till dagis, jag stenvägrar att cykla med henne när snön kommer. Och det är ändå 1.5 km till dagis, lite väl långt för henne att gå själv.
 
Längtar efter henne nu, helt galet mycket! Jag vill ha hem henne nu på en gång, inte vänta en hel vecka! Jag fungerar inte utan henne längre!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0