Han sitter tyst bland gammal skrot, kan inte se för allt sot att ingen sitter mittemot - L W

Jag håller på att bli galen. Om en timme får jag träffa lillälsklingen, men tiden går så sakta! Försöker begrava mig i jobbet men längtan är för stor!

Elin ska hämta upp Lillan på dagis och sen ska dom ta bussen ner till stan. Vi tänkte gå och fika och så, och Nova ska få köpa en ny leksak. Jag tänkte passa på att köpa två par jeans till och hitta en ny tröja. Det lär säkert slinka med lite Novakläder hem också, trots att jag satt köpförbud där. Men det är omöjligt att motstå, barnkläder är det bästa! Saknar dock alla pyttesmå, underbara bäbiskläder som finns, jag vill så gärna handla sånt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0