För jag vill bara gå hem med dig, jag vill gå hem med dig - L W

Det har varit en hård helg, skönt med måndag och lite vardag. Fredagen var hur kul som helst, lätt bästa utgången på länge. Först middag på Great Eastern, sen ett par timmar på Olles och natten slutade i en lång efterfest hemma hos mig.

På lördag blev det raggarfest med middag och en massa alkohol. Supertrevligt att träffa allt folk igen efter ett par år! Tyvärr slutade kvällen i kaos, som vanligt blev det en massa tjaffs och sura miner. Men jag orkar inte ens bli arg, jag vet precis vad jag gjort och inte. Synd bara att andra inte gör det. Men jag blir inte förvånad precis.

Även lördagkvällen slutade med eftetfest hos mig, en konstig men rolig sådan.

Nu ska vi strax iväg på friluftsdag med jobbet, vi ska spela boule (?) och sen ut och käka lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0