För en ork som inte fanns, du saknar min, jag saknar din - L W

Skönt med måndag idag och jag ser framemot en hel vecka tillsammans med Lillan. Hon ville inte alls till dagis idag, vilket gjorde att jag inte ville fara till jobbet. Det hade varit bättre att vara hemma och mysa, istället för att sitta här på jobbet och frysa. Det är så fruktansvärt kallt här!

Imorse när Nova vaknade frågade hon det första hon gjorde om det regnade ute. När jag svarade nej så hon "Bra mamma, jättebra. Då vi kan gå i skogen å plocka löv. Å klippa, å limma, å rita å göra fint". Gullunge! Det får bli morgondagens planer, ikväll ska vi nämligen bort på middag hos pappa. Det är visst nån som fyller år där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0