Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln. Du har vaknat i fel säng, du har vart kär - L W

Nu kan jag sova gott ikväll, har precis pratat länge med fina Elin. Fick spy ut mig lite problem och känslor, så nu är mitt humör på topp igen! =)
 
Den här kvällen har gått himla fort. Lite städning (fan, jag glömde tvätta!), långbad och en massa träning. Hela kvällen har jag dock gått och funderat på att det är något jag glömt, utan att kunna komma på det. Fram tills alldelens nyss. Middag. Fan också, jag orkar inte fixa ihop nåt! Tror att jag ska krypa ner i sängen istället och se lite serier, det lät skönare. Fast magen kurrar lite, har bara fått i mig en och en halv filtallrik idag.
 
Jag saknar den här lilla tösen!
Mammas hjärtegull!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0