Det fanns en spricka, där vinden tog sig in. Där vi andades nåt nytt, där vintern ömsar skin - L W

Vilken kanonbra dag/kväll! Först en massa mys och shopping på stan och sen gomiddag hemma hos Elin och Magnus. Alltid lika trevligt! Sen kom bästa A förbi så jag fick skjuts hem =)
 
Dessutom har jag dammsugit och städat lägenheten inför helgen, dock kommer jag inte hinna vara hemma något. Men då slipper jag göra det på söndag då jag mest troligt ligger bakisdöd i soffan hela dagen.
 
Nu har jag precis lagt mig i sängen och tänkte slå igång lite 24. Egentligen borde jag välja kläder inför imorgonkväll, jag går ju direkt till Jossan och fixar mig efter jobbet så det måste packas med. Men jag kan inte bestämma mig riktigt, tror att jag trycker ner en massa olika ombyten i väskan så får jag ta det beslutet då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0