Det är så enkelt, nu vill jag ha dig. Vad kan jag säga mera? - L W

Igår blev det en del shopping med Jossan, jag fick med mig ett par nya höstskor, världens skönaste tofflor, en skjorta, en tröja och underkläder hem. Vi avslutade allt med Subwaymat och sen kaffe hemma hos henne. Tror att jag måste ta en till shoppingeftermiddag snart, jag vill köpa så mycket mer!
 
På tal om att handla kom jag precis på att jag måste till Expo nån dag. Har hittat en tavla där som jag tror skulle bli perfekt ovanför min säng i sovrummet. Om den nu finns kvar, jag håller alla mina tummar om det. Sen finns det alltid en hel del grejor där som lätt slinker ner i vagnen, jag är svag för impulsköp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0