Allt jag ser, allt jag hör, är din röst, din blick, ditt skratt - L W

Det har varit en bra helg. All in med brudarna i fredags, det var trevligt! Igår fick jag besök så vi såg film och åt gotta hela kvällen och halva natten.
 
Nu håller jag på att städa lite, men det är strax färdigt. Tog en kaffepaus precis och njöt med en cigg ute på balkongen. Snart kommer Nova hem igen, bara några timmar kvar nu. Och som jag längtar! Det går inte att beskriva med ord hur tom jag känner mig dom veckorna hon är borta, hela jag går bara på halvfart. Jag önskar verkligen att jag kunde ha henne nära hela tiden, att hon inte behövde åka iväg och lämna mig ensam i en tom lägenhet i en hel vecka. Jag klarar mig inte utan henne, hon är ju hela mitt liv! 
 
 
Finaste, underbara du!
Mamma älskar dig,
oändligt, oändligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0