Vi är dom som vill härja som vinnande hjältar, vi kan om vi vill men vi kräver support - L W

Om en liten stund ska världens bästa pappa komma och hämta upp oss, skönt att slippa dra med all packning på bussen. Nova ska sova hos dom ikväll, medans jag ska iväg på fest på Ersoboda. Jag frågade Nova nyss om jag fick vara med dom istället ikväll, men hon sa bestämt nej. Hon ville vara ensam med Poppa, leka med Amanda, äta lördagsgodis och sen sova med Amanda i hennes säng. Hade faktiskt varit skönt att vara där ikväll istället för att dra ut, men jag tror att Nova behöver vara ifrån mig lite. Får väl passa på nu när hon för en gångs skull inte vill att jag ska vara där.
 
Funderar på att åka dit och sova inatt, då förlorar jag ingen tid med henne imorgon. Eller så får morfar skjutsa hem henne tidigt. =) 
 
Nu måste jag skynda mig, måste packa både mina och Lillis saker, snabbstäda, välja kläder och se till att vi är redo.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0