Vad blir rätt och vad blir fel? När släpper man en dröm? - L W

Nu har jag precis fått i mig lite lunch, det blev fil som vanligt. Har börjat lessna på att äta det 2 gånger om dagen, men det är så enkelt! Slippa göra matlådor som jag nästan alltid brukar glömma att ta med.

Igår var en riktigt bra dag. Gick tidigt från jobbet för att hämta Lillis på dagis så vi hann umgås länge. Pyssel, bus, lek och mys i flera timmar. Vilken underbar flicka jag har!

Igår kom även Alex och Erik förbi med min gamla soffa samtidigt som dom hämtade Alex soffa. Känns sjukt tråkigt, hans är ju så fin och passar perfekt i mitt vardagsrum! Min är däremot bara en tråkig, svart skinnhörnsoffa, så den står näst på tur att bytas ut.

Nu har han flyttat ut nästan alla sina grejor, bara nåt smått kvar. I helgen ska jag och Nova åka och hälsa på i nya lägenheten. Det känns tungt faktiskt, det var ju inte såhär vi ville att det skulle bli. Jag kan inte sluta fundera på om allt bara är ett stort misstag. Men samtidigt är det nog både det bästa och rätta just nu. Vi får helt enkelt bara vänta och se hur framtiden blir.

Näe, nu ska det drickas kaffe och sedan fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0