Som gränslös passion utan hjärtan i brand, utan lustens blodiga tand - L W

Vi har haft en riktigt bra kväll! Efter dagis när vi kommit hem övade Nova lite på att skriva, hon börjar bli så duktig! Tänk, min lilla, lilla bäbis som jag nyss ammade och var helt beroende av mig har nu börjat klara av grejor som storflickor gör. Min lilltös, vart tog du vägen? Jag är så sjukt sugen på en till liten, hela min kropp och själ skriker efter en lillebror/lillasyster! Önskar verkligen att livet så lite annorlunda ut, att jag hade en bra möjlighet att på riktigt utöka familjen. Men jag får helt enkelt vänta tills alla bitar passar ihop igen. 
 
Jossan har även varit här ikväll, vi har uppdaterat oss från helgen och dessutom smått planerat lite inför nästa helg. Galet vilken bra syster jag har!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0