Om du har halsen full med månader av slit, ta din packning över gränsen och kom hit - L W

Nu, klockan 22.20, har Nova äntligen somnat. Väldigt sent, men eftersom hon sov en stund hos Alexander på eftermiddagen är det inte så konstigt. Sen vi kom hem har vi legat i soffan och myst framför ett par avsnitt av Trolltider. 
 
Hos Alex blev det inte att klä julgranen, han hittade inte foten till den. Så istället bakade vi kladdkaka, såg film, spelade kort och åt en god middag. Riktigt bra dag har vi haft!!
 
Nu hade jag tänkt måla mina naglar, blev riktigt sugen på en snygg och tidskrävande desigt. Men klockan är snart halv elva och jag borde försöka få lite sömn, så jag tror att jag bara gör något riktigt enkelt. Har precis klippt av alla naglar så nu är dom ganske korta. Sjukt tråkigt, det är verkligen inte jag. Men jag får skylla mig själv, mina extremt dåliga (och nästintill obefintliga) matvanor har satt sina spår. Mina annars så hårda och starka naglar har börjat skiva sig och gå sönder. Skärpning nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0