Om du har halsen full med månader av slit, ta din packning över gränsen och kom hit - L W

Saknaden är enorm efter min bäbis, det var riktigt jobbigt att komma hem till en helt tom lägenhet efter att jag lämnat tillbaka henne till sin pappa. Fick en himla massa överskottsenergi så jag storstädade hela lägenheten, dammsög och tvättade. Dessutom fick jag tummen ur att vika all jäkla tvätt som samlats på hög i tvättstugan. Så nu är både min och Lillis garderober smockfulla igen.
 
Idag har vi verkligen haft det bra! Jossan hängde med hem på middag, så det har lekts, busats och mysts till tusen!! Nu hade jag tänkt slänga i säng mig, smsa i massor och se lite film. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0