När du står ensam kvar på tå och ytan inte går att nå. När du träffat botten, kom i håg mig då - L W

Kvällens träning är nu bortgjord, jag kommer ha sån fruktansvärd träningsvärk i magen imorgon känner jag. Men det är en skön smärta, så det är bara härligt! Nu håller jag på att fixa mig lite "middag", det får bli ett kokat ägg och lite grillad kyckling. Så inspirerad känner jag mig ikväll.
 
För övrigt så har jag och Nova haft en superbra kväll sen hon kom hem från sin pappa. Vi har sjungt, lekt björnen sover, sett film och myst hur mycket som helst. Galet vad den tjejen gör mig lycklig, hennes skratt är det vackraste ljud som finns!
 
Imorgon ska vi vara hemma från både dagis och jobb, så det blir långhelg för oss. Skönt!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0