Men sen när fruarna drar, så får dom ändå börja om - L W

Nu har jag precis pratat med Poppa, och vi bestämde att Nova skulle åka till dom och sova ikväll. Jag är riktigt jäkla sjuk, så Nova har nog betydligt mycket roligare där. Plus att jag får sova lite, så förhoppningsvis är jag kanske piggare imorgon.

Igår hade vi en riktig myskväll när Lillan kom hem från sin pappa, vi låg nerbäddade i sängen och såg film. Nova somnade inte förrän vid 22.00, envis tjej jag har!! Själv kunde jag inte alls sova, så imorse var jag inte den piggaste i världen,

Nu ska jag försöka roa Lillan i 5 timmar innan Poppa kommer och hämtar henne. Allt jag vill att att krypa ner i sängen och blunda, men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0