Med ögon av sorg och hjärtan i kras närmar sig älvorna för varje glas - L W

Vilken kanonhelg jag har haft! I lördags blev det poker och öl med Viktor och Anders, och sen fyllekäk nere på stan på natten. Söndagen spenderade jag med Nicke i soffan framför tvn hela dagen. Lillis kom även hem, som jag saknat henne!

Igår var det dags för henne att sova i sitt eget rum igen, dom senaste månaderna har hon sovit med mig. Hon var superduktigt, hon somnade ensam efter att jag sjungit en stund. Jag som hade ställt in mig på en del bråk blev extra stolt. Det blev dock extremt tomt och ensamt i sängen så jag njöt lite extra när hon kom och kröp ner med mig tidigt imorse.

Nu är det dags för lunch strax, blir en plocksallad från Ica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0