Jag vill inte få in den där världen, den är så tom och tyst och tvär - L W

Jag har precis pratat ihop mig med pappa, vi bestämde att han skulle hämta Lillan idag och sen bjuda på middag. Nova kommer bli superglad när han kommer, hon har tjatat hela veckan om att Poppa ska hämta på dagis. Snacka om att vara morfars flicka! Men det är väl inte så konstigt kanske, hon har ju världens absolut bästa!

Imorse gick morgonen lite, lite bättre än igår, men inte alls lika bra som det brukar. Nova är så osjälvständig just nu, hon kan inte göra något själv. Varken äta, sitta, gå, leka eller något. Igårkväll var det kaos hemma, hon bara krånglade. Ville att jag skulle bära henne överallt, mata henne i mitt knä osv. Middagen tog nästan en timme av gråt och skrik att få i henne, eftersom hon var på sämst humör och jag inte vill dalta med henne för mycket när hon är så här. Hon kan ju allt i vanliga fall och det tycker jag att hon ska göra nu också. Jag hoppas att det blir bättre innan helgen, annars lär den bli oändligt lång.

Men trots allt njuter jag av varje sekund med henne, hon är mitt allt och min stora kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0