Jag vill inte äga dig, eller peka ut nån väg åt dig - L W

Igår insåg jag att det snart är jul, det är egentligen inte alls särskilt länge kvar. Underbart, jag älskar julen! Det är så mysigt med elljusstakarna i fönstren, den speciella känslan, förberedelserna och alla dessa julklappar. Att handla julklappar är nog det allra bästa jag vet, det slår att få klappar hundra gånger om. Tyvärr (för mig men inte för andra) har jag inget stopp, jag kan verkligen köpa hur mycket som helst.
 
Igår började jag årets julklappsjakt när jag och J gick på stan. Det blev 4 julklappar till finaste Amanda, en till Nova och två till Alex. Fick även med en ny tröja till mig själv också. Middagen åts hos Pappa så det blev lite mys med familjen på kvällen.
 
Nu ska jag dricka dagens tredje kopp kaffe och fortsätta jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0