Jag hugger i sten, men jag tror att jag sakta börjar se en kontur - L W

Ikväll har jag äntligen tränat igen, har haft en drygt 2 veckor lång latperiod. Började lite halvförsiktigt med 30 min crosstrainer, 15 min cykling och lite mag&benövningar. Galet vad skönt det var!! Måste se till att hålla i det här nu, förut var jag ju så duktig.
 
Nu har jag faktiskt krypit ner i sängen bredvid bäbis och har tänkt se lite 24. Har kännt mig ovanligt trött i veckan så det är skönt med lite vila. Dock lär jag ändå inte somna tidigt, det är inte riktigt min grej har jag märkt. Väckaren står som vanligt på 05.15, jag älskar att kliva upp så tidigt. Jag studsar ur sängen på första signalen då hur pigg som helst, men får jag sova ett par timmar till så är jag helt förstörd. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0