Jag har låtit dig förstöra mig, jag har stampat i din takt. Men nu möter jag alla ord som jag har sagt - L W

Idag är Nova lite piggare, men hon har fortfarande feber och en jobbig hosta på nätterna. Hon är uppe och leker nu, hoppas att energin håller i sig hela dagen.
 
Hon ska åka till sin pappa före maten och sova där, så hon kommer inte hem förrän imorgonkväll. Det blir bra, då får jag jobba imorgon iallafall. På fredag lär vi vara hemma också, om inte förkylningen snabbar sig iväg vilket jag inte tror.
 
Idag har vi inga speciella planer, förutom ett kaffebesök vid fyra. Jag ska nog plocka fram alla målargrejor så Lillis håller sig sysselsatt ett tag. 
 
Morgonmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0