Det fanns en spricka, där vinden tog sig in. Där vi andades nåt nytt, där vintern ömsar skin - L W

Nu är alla julgardiner och elljusstakar på plats, och det blev riktigt mysigt här hemma! Jag brukar inte ha så mycket julpynt, bara ett par fåtal tomtar. Tänkte att efter maten skulle Nova få hjälpa till att bestämma plats för dom, det kan hon nog tycka är kul. Granen tjatar Nova om att få sätta upp, men jag tycker att det är lite tidigt. Kanske att vi gör det i helgen eller nästa gång hon kommer till mig. En vecka före jul brukar vi köra på, men ibland måste man ju få tumma på traditionerna. 
 
Vi har haft en riktig mysdag här hemma, trots att jag hunnit med en himla massa praktiska saker också! Bara dammsugning kvar, men den får nog vänta tills imorgon. Nu ska jag göra mat, kan dock inte bestämma mig vad det  ska bli. Kanske en kycklinggryta? Eller korvstroganoff? Eller kanske tacos eller soppa? Hmm, så många jobbiga beslut att ta, tror att Nova får bestämma idag igen. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0