Den vackraste stunden i livet var den när du kom - L W

Just nu verkar Nova vara inne i en galet stor separationsångest-från-mamma-fas. Hela morgonen igår och idag plus kvällarna innan hon ska sova bara gråter hon och säger "Jag vill vara med mamma, jag vill inte till dagis, mamma lämna mig inte". Det är sjukt jobbigt, idag blev vi 40 minuter sena till dagis, hon stenvägrade allt. Skulle så gärna vilja vara hemma med henne nu när det är allt hon vill, men jobbet måste skötas. Jag får heller inte lämna henne ensam ens för att gå på toa, hon ska följa med överallt. Helst bäras på hela tiden. Jag har ingen aning om varför det blivit såhär, det gör ont i hjärtat att se paniken och gråten i hennes ögon hela tiden.

Dessutom har hon börjat med att både kissa och bajsa på sig, det kanske är något som hör ihop på något sätt? Jag vet inte, men jag hoppas att det går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0