Sjuk

Ligger just nu i feberfrossa med halsont och en huvudvärk från helvetet. Åh, jag som inte ville bli sjuk! Tur att jag har en massa flextid att ta ut imorgon, så då slipper jag ta sjukledigt. Hatar dessa karensdagar då man förlorar en massa pengar. Att jag dessutom har världens bästa sambo som fixar med både hämtning och lämning på dagis imorgon gör saken lite lättare.

Tror att jag ska försöka sova bort sjukan imorgon, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna sova alls. Istället lär jag känna mig tvungen att göra en massa, typ städa och tvätta. Jag kan inte ta det lugnt längre, då kommer rastlösheten.. Men jag ska försöka tvinga mig själv att ta det extremt lugnt.

Nu ska jag se klart på Criminal Minds och sen fixa lite kvällsfika inför kvällens avsnitt av BigBrother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0