Resultat

Idag känns det verkligen att jag sprang blodomloppet, har fått träningsvärk i låren. Det gick faktiskt mycket bättre än jag trott, trots att astman gjorde det svårt att andas plus att jag fick ordentligt ont i tårna av skorna. Jag sprang hela vägen, och i mål kom jag. Det var galet kul, man blir så sjukt mycket mer taggad när det är så mycket folk! Dock blev det riktigt trångt vissa gånger, så som i starten och målet.




Jag har blivit supertaggad på att ta tag i träningen igen, men såklart dök en förkylning upp nu. Huvudet gör ont, halsen likaså och jag är supertrött hela tiden. Det känns som att det är någonting ordentligen som vill bryta ut. Men jag håller mina tummar, jag vill inte bli sjuk igen!! Det är bara att härda ut isåfall.






vk.se har 1214 bilder från loppet, men jag hittar bara igen pappa. Har nästan kollat alla bilder, men nu ger jag upp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0