Onsdag morgon

Det blev inte bara en jacka till Nova igår, utan två. En lite varmare hon kan ha nu på dagis, och en som passar perfekt under sommaren. Hon vägrade ta av sig den ena, så jag antar att hon gillade den också. Var förbi och hälsade på henne en sväng hos sin pappa igår efter middagen, jag saknar henne enormt! Det är jobbigt att behöva vara utan henne varannan vecka, helst skulle jag vilja ha henne nära hela tiden! Imorgon är det torsdag, så då är hon min på eftermiddagen! Hoppas på kanonväder så vi kan ha picknick i parken och en massa mys!

Jag köpte även ett par turkosa tights och ett par korta jeansshorts till henne på Hm. Ska nog gå en sväng till idag eller på fredag och handla lite till. Alla sommarkläder har ju kommit, och då är det svårt att låta bli! Tänkte även försöka hitta ett par fina sommarskor till henne, och ett (eller två, eller tre) par till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0