Nästan ett år sedan

Nästan precis ett år sedan sista blogginlägget nu. Helt galet, jag som bloggat så länge. Saknar min blogg, och funderar starkt på att börja igen. Så otroligt mycket har hänt det här året, och att skriva om allt skulle ta för lång tid. Jag har blivit sambo med världens underbaraste pojke, har fått ett jobb där jag trivs fantasktiskt bra och livet med Nova rullar på. Hon har blivit så stor, min älskade dotter! Jag njuter varje sekund jag får spendera med henne. Just nu är vi ute i stugan, har varit här sedan i torsdags. A och pappa har målat sjöboden, och så duktiga dom varit. Nova har spenderat mestadels av tiden utomhus och tillsammans med lillmoster. Vi är på g att börja dra oss hemåt snart, det är söndags och Lillis ska till sin pappa. Känns lika tungt i hjärtat som vanligt, tur att veckan går fort iochmed att jag jobbar så mycket. Nu ska jag borsta håret på Nova så hon Kan gå ut och leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0