Nackont

Vaknade upp igårmorse med ont i nacken, och det blev bara värre under förmiddagen. Kunde inte stanna kvar på jobbet längre än till lunch, så då kom hjärtat och hämtade mig. Vi hämtade mackor från Subway och spenderade sen hela eftermiddagen och kvällen i soffan framför en himla massa avsnitt av True Blood. Är hemma även idag eftersom nacken inte velat bli bättre. Det gör ont när jag rör mig, samt att jag får en fruktansvärd huvudvärk.
Nu kommer snart Nova hit, vi får en massa timmar tillsammans! Hon har varit på sjukhuset med sin pappa, och det kändes onödigt att hon for tillbaka till dagis nu. Funderar på en picknick i lekparken, ute ska vi vara iallafall! Måste passa på i finvädret! Har saknat henne enormt, min vackra flicka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0