Morgonpigg, som vanligt

Åh, vad skönt det var att kliva upp 05.30 imorse och veta att jag ska till jobbet. Hela förra veckan var jag hemma (mån-tis hemma med sjuk Nova, och ons-fre långledig), så jag har nästan längtat tillbaka hit. Just nu dricker jag en kopp kaffe samtidigt som jag försöker göra någonting vettigt. Jag trivs fantastiskt bra på mitt jobb, kunde inte varit nöjdare! Egentligen skulle min anställning ta slut den 16e juli, men jag har fått förlängt i ytterligare 6 månader. Känns grymt skönt, då slipper man oroa sig över vad man ska göra efteråt, söka nytt jobb osv. Sen känns det tråkigt att sluta här, just eftersom jag trivs så bra. Det här trodde jag inte när jag fick jobbet i mitten av januari. Jag hoppas med allt jag har att det kanske kan gå att få förlängt även efter dom här 6 månaderna. Men vi får se, tur det är långt dit!



Mitt liv
Mitt allt
Min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0