Mary Kay visning

Igårkväll var jag på Mary Kay-visning hos Jennie tillsammans med Carro, Elin och Jossan. Innan var jag inte alls sugen på att handla, men efteråt ville jag ha allt. Vilka sjukt bra produkter, dock så kostar dom därefter också. Men hittade några favoriter som nog ska beställas. Måste bara fundera på hur många tusen det är värt att lägga på hudvårdsprodukter. Blev också lite lite sugen på att börja sälja själv, så ska på nån träff imorgonkväll på Plazsa. Dock tror jag inte att det blir så, har ingen tid över.

Nu sitter jag på jobbet, har nästan nyss kommit hit. Klev upp som vanlig 05.20, och gjorde mig klar. Men när älskling sa att han skulle vara hemma från jobbet pga förkylningnen la jag mig med honom i sängen igen och sov en timme till. Men hann innan jag började iallafall, tur att jag har en racercykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0