Jackproblem

Jag som trodde att jag skulle klara mig undan Novas förkylning, men nu börjar jag tveka. Har en konstig huvudvärk och ont i halsen, så tror att den kommer bryta ut snart. Vilket jag absolut inte vill!!! Men alla runt omkring mig verkar ju drabbas så...

Funderar på att sluta lite tidigare idag, har en del flextid som jag lika gärna kan ta ut. Kanske en mjukglass med Jossan på torget i solen? Det lät inte helt fel kan jag lova! Måste även köpa Novas jacka idag, det blev ingen igår. Hittade ingen fin, så nu får jag sänka min kräsenhet lite. Så länge hon får en ny som hon kan ha på dagis nu, så kan jag köpa en riktigt fin senare. Hon behöver ju ändå en "lekjacka".



En pytteliten Nova! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0