Blodomloppet

Till skillnad från igår har den här dagen gått riktigt sakta. "Bara" två timmar kvar tills jag tänkte smita från jobbet för att hämta hem Nova från dagis. Ikväll ska hon sova hos sin farmor, för både jag och hjärtat ska springa blodomloppet. Är inte det minsta taggad faktiskt, konditionen har gått ner sig sen jag var tvungen att sluta träna, och jag har ont i halsen. Men det är bara att köra på! Jossan, Evelina och pappa ska också springa, och jag lovar att gubben kommer få bäst tid av oss alla!

Det jag menade med förra inlägget var att vi kanske måste låta Lily flytta till katthimlen. Hon har börjat kissa överallt inne, och nu funkar det inge mer. Vetrinären sa att vi kunde prova på att kastrera henne och göra nån undersökning, men han visste inte om det skulle hjälpa. Jag står i valet och kvalet nu, kan inte riktigt bestämma mig. Vill verkligen inte förlora henne, hon är en fantastiskt vacker och mysig katt! Har skjutit upp beslutet alldelens för länge nu... Men det får dröja ett tag till, orkar verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0