Vi kan kalla oss kära, det är svårt att säga, men vi vill vara nära som vilka kära som helst, vilka världar som helst - L W

Nu har jag precis kommit tillbaka från en utbildning på jobbet, det var välbehövligt att få en genomgång så man verkligen förstår vad tusan det är vi jobbar med. Trodde att det här jobbet skulle vara hyffsat enkelt, men tji fick jag. Tur att jag trivs så ofantligt bra här, kunde nästan inte fått det bättre!
 
Om en halvtimme ungefär kommer hjärtat och Nova och hämtar upp mig, jag vill inte cykla hem i spöregnet. Ska passa på att njuta dom sista timmarna innan Nova åker, får då blir mitt hjärta halvtomt igen. Älskade fina flicka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0