Och vi pratar om vart vi ska just inatt men jag antar att vi menar hela livet. - L W

Vilken helg vi har haft! Fullt upp har det varit största delan av tiden, men det har bara varit härligt. Underbart också att finaste Amanda sovit hos oss hela helgen, det var ett tag sen! Världens vackraste 8åring!! ♥

Igår var jag och köpte nya löparskor, så dom invigdes imorse. Klockan 05.00 drog jag med mig sambon ut på en löprunda, galet härlig start på dagen! Imorgon blir det samma sak, ska helt klart köra hela veckan. Även en runda på kvällarna också borde hinnas med.

Förövrigt så saknar jag min älsklingstjej som åkte till sin pappa igår. Mammahjärtat går sönder varje gång hon åker, mitt liv blir så tomt utan henne. Men jag vet att hon har det bra, det är det viktigaste.

Nu ska jag fortsätta jobba innan jag måste kila iväg och köpa lunch. Det blev ingen matlåda gjord igår, så det får bli en sallad från Ica idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0