Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg - L W

Jag  är hemma sjuk idag, har en galen förkylningshuvudvärk och ont i halsen. Det börjar kännas lite bättre och jag hoppas att jag är helt frisk imorgon. Dock har jag inte så stora förhoppningar.
 
Igår var jag och A iväg och handlade på Bolaget och på Maxi inför helgen. Jossan och Evelina kommer hit ikväll för att hjälpa mig att baka, det ska göras både paj och cheesecake. Ska även se till att packa allt så det bara är att göra oss klar och åka så fort Nova kommer hem imorgon. Midsommar ska firas ute i pappas stuga med hela familjen plus fina vänner. 
 
Nu ska jag sätta på mig lite smink och vika tvätt. Hjärtat slutar om en timme, så snart slipper jag vara ensam mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0