jag vill bara visa dig nåt bra, jag kanske har nåt nu som du beundrar - L W

Vilken kanondag! Efter jag slutade jobbet mötte jag upp Jossan för lite snabbshopping, hittade mig ett par midjejeansshorts, en klänning och två nagellack. Galet snygga färger, jag blev sugen på att göra naglar igen. Länge sen nu, tror att jag ska lägga in en beställning från Usa snart så jag kan återuppta det.

När hjärtat slutat åkte vi och skulle kolla på en ny mikro, vi vill ha en finare. Velar lite om jag vill ha en svart eller en i rostfritt. Iallafall så hittade vi ingen som föll oss i smaken, så istället tröstshoppade jag ett löparmband till mobilen, ett usbminne, superkul pysselgrejs och lite annat smått. Det inhandlades även en massa gott till ikväll. Tänkte bota mensvärken med Ben&Jerrys och godis, och en massa kärlek förståss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0