Jag kommer ihåg hur älvorna dansade i sängen där du låg - L W

Vilken lång kväll det har varit! Direkt efter jobbet for vi och handlade på Obs, sen kom pappa och Jossan hit för att hjälpa till att fixa igång diskmaskinen. Det tog ett par timmar, men det funkar likförbannat inte. Dom måste tydligen byta ut allt under diskbänken. Nu saknas det bara en liten grej, sen kan vi köra! Jag längtar!

Vi har nyss ätit en extremt sen middag, och jag tog ett kokhett bad på det. Inte dumt alls! Jag hoppar över kvällspromenaden, har sån sjuk växtvärk (?) i mitt vänstra ben. Får gå extra långt imorgon, klockan står på 05.00 då också, hoppas på lika fint väder som imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0