Härlig dag

Har nyss ätit lunch, blev en macka från Ica idag eftersom jag inte orkade laga matlåda igårkväll. Jag mår oväntat bra idag, förkylningen märks inte av så mycket alls faktiskt. Skönt! Hoppas den försvinner snabbt helt och hållet, vill kunna träna igen. Ska iväg i veckan och köpa nya träningsskor, och då ska jag komma igång med joggingen. Perfekt när man inte har tid/lust att ta sig till gymmet, och nu är det ju så skönt ute också.
.
Måste snart springa iväg till Lindex en snabbis och lämna tillbaka en av jackorna jag köpte åt Nova, den har gått sönder i dragkedjan. Typiskt, jag gillade den jackan! Får hålla tummarna att dom har kvar nån, men tveksamt eftersom det inte fanns många kvar när jag köpte den. Är den slut får jag kika runt på andra affärer efter en helt ny.
.
Nu - en massa jobb och lyssna på ljudbok. Härlig dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0