Jag vägrar acceptera de hon sa, ja jag vägrar att förstå. Jag vägrar tro att det ordnar sig en dag.

Har haft en galet bra helg tillsammans med min kärlek, helt underbart! Jag älskar dig, hjärtat!
 
Middagen i Hörnefors blev lång, vi var inte tillbaka i stan förrän efter 01. Vi bjöds på god mat, gott att dricka och trevligt sällskap. När vi kommit hem till stan åkte vi till bästa Viktor för lite dricka och en massa prat.
 
Söndagen spenderades mest i soffan framför Lost och lite pokerspelande, med undantag för snabbbesöket hos Frida och Zaga. Jag var lite sliten så dom planerna passade mig perfekt.
 
Nu är det sista veckan innan semestern, och det känns riktigt bra. Hoppas bara det blir bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0