Jag har förlorat dagar och ett hopplöst år, jag har trampat upp stigar där gränserna går,, och du blir aldrig en vän igen.

Gårdagen var en av dom mysigaste på länge! Vi hängde hela eftermiddag i solen på Umelagun där vi badade, solade, fikade och myste. Nova är ett riktigt vattendjur så hon älskade det! Hon var på strålande humör, igår märktes inget gnäll och trots alls.

Påvägen hem gick vi förbi 4H-gården och kikade på alla djuren. När vi väl kommit hem la vi oss på en filt på gräsmattan och myste. Både hon och jag var trötta, och det var underbart att få lite egen mysstund med henne innan hon åkte tillbaka till sin pappa.

På kvällen bakade jag och Jossan cheescaken som jag ska bjuda på idag på jobbet, och jag tror att den kommer vara kanongod!

Bilder från igår kommer ikväll, jag fick inte över dom från mobilen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0