Vi kan gå åt varsitt håll och få nytt perspektiv, så lovar jag att vi möts igen för jorden är rund - L W

Två timmar kvar av veckans första arbetsdag, det har gått rätt fort faktiskt. Jag ska till pappa på middag idag, alltid lika trevligt. Dessutom ska Jossan och all hennes packning följa med hem sen. Hon ska bo hos mig ett tag, ingen aning än hur länge men skulle tippa på nån/några månader. Hon får tränga in sig i Lillis rum bland alla leksaker. Lite typiskt att det blev nu när Nova precis börjat sova i sitt rum igen. Men jag klagar inte, det betyder ju att jag måste ha en bäbis i sängen ett tag till. <3 Frågan är ju bara hur sjukt less jag och Jossan kommer hinna bli på varandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0