Vi är dom som vill härja som vinnande hjältar, vi kan om vi vill men vi kräver support - L W

Har haft en veckas uppehåll från bloggen, och det har varit skönt. Jag har verkligen inte haft varken lust eller tid att ens starta datorn. Jag vet, dålig andledning då mobilappen är hur smidig som helst. 
 
Veckan har varit bra och innehållsrik, likaså helgen. Det blev en tvådagars med fina vänner, jag känner mig verkligen så lyckligt lottad just nu. Allt flyter på bra, jobbet går kanon och jag trivs verkligen med livet. Efter så mycket up´s and down´s känns det så härligt med en bra period igen! 
 
Ikväll har jag och Nova myst på till tusen, kanongod köttgryta till middag och sen film och pussar i massor i sängen. Jag somnade före henne, så jag fick mig en välbehövlig powernap. Jag tror att förkylningen är påväg tillbaka så energin är inte riktigt på topp just nu. Men så länge den inte bryter ut kan jag leva med tröttheten.
 
Nu tänkte jag krypa ner i badet, läsa en bok och smaska på en morot och en frukt. Trots en massa till middag är jag hungrig igen, hur är det möjligt? Jag som knappt åt överhuvudtaget för några veckor sen är nu jämt hungrig, skulle kunna äta hela tiden. Ska det fortsätta såhär måste jag komma igång med träningen på allvar igen! 
 
Jag har miljoner bilder som jag vill visa, men det får bli en annan dag. Nu skriker min kropp efter värmen i badkaret.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0