Som du sa, det kan vara svårt att bli riktigt nöjd - L W

Vilken tråkig kväll det här blev. Jag mår inte alls bra, förutom nackspärren som kom idag har även ett litet illamående och huvudvärk dykt upp. Hoppas att det bara beror på att jag var och gav blod idag. Drack och åt alldeles för lite innan, så det kan ju vara det som spökar. Jag har nyss tagit ett oskönt bad och funderar på om jag kanske borde lägga mig och se en film Eller om jag ska göra J sällskap och baka lite julgodis. Dessa jobbiga beslut...
Jag saknar bäbis en himla massa, sängen är för stor, tom och tyst utan henne. Tur att jag bara behöver klara mig tills onsdag eftermiddag innan jag får pussas lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0