Och jag vet, jag har för lätt för att luras av glädjen. Där älvorna dansar dit längtar jag jämt.- L W

Igår när bäbis kom hem mådde jag mycket, mycket bättre, febern var som bortblåst. Höll på att skriva att det nog beror på all sömn jag fick i fredags, men då skulle jag ljuga. Min tidiga kväll slutade med att jag somnade runt 02.30 skulle jag tro. Aja, piggare blev jag iallafall, det är ju huvudsaken.
 
Nova tog med sig finaste Amanda hit så hon har spenderat natten med oss. Vi åt tacos till middag, såg lite film och bara myste. Jag fick även kaffebesök av N som slutade med att vi såg en film. Det blev sent igår igen så sovmorgonen Nova gav mig idag var välbehövlig. Nu sitter flickorna och ser på Karlsson på taket och jag ska försöka tvinga i dom lite frukost. 
 
 
Amanda ville att jag skulle fixa ett par lösnaglar åt henne igår. Hon fick själv välja precis hur hon ville ha dom, och här är ett halvfärdigt resultat. Ska limma dit lite pärlor osv ikväll tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0