Jag vill ha dig här på riktigt igen och suga liv ur din halspulsåder - L W

Åh, denna jäkla beslutsångest! Jag har ännu inte lyckats bestämma mig för vad jag ska ha för kläder på julafton, just nu velar jag mellan 4 olika klänningar. Funderar på att skjuta upp problemet till imorgon och helt enkelt packa ner allihopa. Det kändes smidigast för stunden.

Idag har vi en himla massa att göra, tvätta, städa, packa, slå in tusen julklappar osv. Bäbis kommer hem runt tre och då bär det iväg hem till mamma för att vänta in julen.

Jag har haft en riktigt bra helg, det blev en impulsfest hos finaste V i fredags. Jag tänkte åka hem tidigt, men som vanligt glömdes det bort mitt i allt. Istället blev det krogen, galet roligt! Träffade en massa härligt folk, både nya och gamla vänner blev det.
När krogen stängde blev det fyllekäk och sen övernattning hos en fin vän.

I lördags när jag väl kommit hem väckte jag Jossan och drog med henne till Obs och butikerna där, och vi blev faktiskt helt klar med julklapparna. På kvällen körde vi filmkvälled en massa gotta, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0