Du var 17, jag var 16 och jag skolkade från allt. Jag ville bara va med dig - L W

Klockan är snart natt och jag är fortfarande kvar på jobbet. Ska åka hem vid 22.30, har då gjort 15.5 timme idag. Skönt med en massa flextid inför julveckan =)
 
Idag har varit en riktigt bra dag, jag är inte ens särskilt less eller trött på att jobba. Hade det inte varit för att det snart larmas för natten här hade jag kunnat stanna länge till tror jag.  Men jag måste hem och duscha och sen försöka få lite sömn.
 
Lunchen hos chefen var supertrevlig, det bjöds på god mat och fika, trevligt sällskap, lite möte och slutligen lite skidskytte. Det kallar jag för bra spenderade arbetstid! Jag har verkligen en kanonbra arbetsgrupp.
 
Nova sover hos sin pappa inatt, så imorgon blir det ingen dagislämning. Och inte hämtning heller förresten, den skulle Poppa fixa. Jag saknar min lilla tös och längtar tills imorgonkväll då vi får ses igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0